Tematyka majowego zjazdu słuchaczy Akademii Zarządzania IT Administracji Publicznej skupiona była wokół zagadnień dotyczących nowych technologii, których celem jest ułatwienie codziennej pracy działów IT. Jednak nowoczesne zarządzanie to nie tylko wykorzystywanie dostępnych rozwiązań, ale także umiejętność przewidywania trendów oraz wychodzenia naprzeciw wyzwaniom dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości działów IT.

O tym, jak radzić sobie ze zmianami zachodzącymi w przedsiębiorstwie czy instytucji, zachować spójność działania oraz nie polec w przypadku awarii  opowiedział Cezary Zdulski, Kierownik Wydziału Rozwiązań IT i Outsourcing Orange Polska.

Prawie każdy ze specjalistów IT doświadczył w swojej karierze awarii, jest to ryzyko wkalkulowane w każdy biznes czy działalność non-profit. Co jednak robić, gdy dział IT zaczynają przytłaczać coraz to nowe problemy, a koszty operacyjne związane ze sprzętem i obsługą stale rosną? Rozwiązaniem może być zlecenie wsparcia informatycznego wyspecjalizowanemu partnerowi. Integrated Solutions zapewnia  kompleksowe wsparcie użytkowników komputerów w przedsiębiorstwie, rozwiązując  ich problemy z oprogramowaniem i sprzętem oraz realizując wnioski o zmiany w programach i sprzęcie tak, aby specjaliści działów IT mogli skupić się na rozwoju biznesu. Wsparcie Informatyczne Przedsiębiorstw i Instytucji obejmuje telefoniczne  centrum obsługi oraz wsparcie bezpośrednie – świadczone w lokalizacji użytkownika, jeżeli nie jest możliwe zdalne rozwiązanie problemu.

Firma, która zdecyduje się na outsourcing wsparcia informatycznego, wychodząc naprzeciw nowo pojawiającym się wyzwaniom, nie tylko podniesie jakość świadczonych usług, ale jednocześnie pozyska realne oszczędności.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn