Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), partner Integrated Solutions, został umieszczony przez firmę Gartner w kwadrancie liderów w raporcie Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure za 2013 r.  Raport firmy Gartner, który przedstawia rynkową analizę producentów na podstawie kompletności wizji i zdolności do jej realizacji, jest dołączony do biuletynu „Contact Center Automation” firmy Interactive Intelligence i jest dostępny do pobrania ze strony www.inin.com/MQ. W magicznym kwadrancie firmy Gartner pozycję liderów objęli także wieloletni partnerzy Integrated Solutions  - firmy Cisco i AVAYA.

 Według firmy Gartner, liderzy raportu Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure to „producenci o ugruntowanej pozycji z bogatą ofertą, znacznym udziałem w rynku, szerokim zasięgiem geograficznym, klarowną wizją ewolucji potrzeb centrów kontaktowych i udowodnionymi osiągnięciami w dostarczaniu produktów dla centrów kontaktowych.  Ich bieżąca oferta jest dobrze dostosowana do potrzeb rynku i występuje duże prawdopodobieństwo, że będą nadal dostarczać wiodące produkty. Liderzy niekoniecznie oferują najlepsze rozwiązania niezależnie od potrzeb klienta; jednak ogólnie rzecz biorąc, ich produkty są solidne i często mają pewne wyjątkowe możliwości. Ponadto producenci ci dostarczają rozwiązania, których wdrożenie wiąże się ze względnie niskim stopniem ryzyka”.

„Gratulujemy naszym partnerom tego sukcesu. Ich wysoka pozycja w raporcie firmy Gartner dowodzi, że pracujemy z najlepszymi dostawcami na rynku IT ” -podsumowuje Leszek Hołda, prezes Integrated Solutions.

Więcej informacji: http://www.gartner.com/technology/media-products/newsletters/interactive_intelligence/vol3_iss1/index.html

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn